Onsdag - Jobb jobb jobb ..

Aloha people !

Kom hem från jobbet för snart en timma sedan. Har fått veta vad jag ska göra dessa sista dagar och så får jag fördela upp dt lite hur jag vill. Jag ska torka och tvätta alla skåp i skolan. And I promise, dt är en heeeel del. Svandammsskolan är ju väldigt mycket större än Sunnerbyskolan, vilket betyder fler skåp. Nåja, hellre torka en massa skåp än att få ännu mer ont i ryggen av att bära en massa möbler. Fick även veta idag att jag jobbar tre dagar vecka 33. Skulle jobbat hela den veckan, men på den Onsdagen åker vi till Finland, så.. Men jag tjänar cirkus tusenlappen, så dt är väl värt dt tror jag.

Nu ska jag äta. Har inte ätit sen igår, ändå har jag jobbat ett bra tag nu på morgonen. Känner mig lite yr och illamående, men dt är kastet jag får ta. Tur ialla fall att vi har en massa matlådor hemma, haha. Ha en fortsatt hääääärlig dag, fiskmåsar.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0