Onsdag - Kalle vs Kitty

Tjenamors !

Sitter här nu och är ganska trött. Lite underligt då jag vaknade vid elva, halv tolv. Jag ska ialla fall snart lägga mig i sängen och mysa med choklad, vatten och Kalle Ankas poketbok. Köpte den idag för jag absolut älskar Kalle Anka. Ja, näst efter Hello Kitty, men Kalle Anka är ju roligare att läsa än att ha på armen som armbandsur.

Fixade en ny header, men jag vet inte om den ska läggas in. Känner att den är för självkär, men åandra sidan; om man har en blogg där man bara skriver om sig själv och sitt liv, då måste man väl vara ganska så självkär? Jag vill även ha med en bild på Mikkis och Sada i headern, eftersom dom är dom som står mig närmast. Ja, dt är min blogg men jag tycker dom ska vara med. And that's it!

Ska väl försöka trixa med en ny header, ska hitta bilder som passar in.Eller så kör jag på den jag gjort och så får ni stå ut med texten som står på den. Efter dt ska jag ner i sängen och mysa. Jag skriver imorgon igen, puss på er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0