Onsdag - Uttråkad !

Hallå i stugan !

Sitter här nu för mig själv på mitt rum. Varken mamma eller pappa har kommit hem ännu, vilket är väldigt underligt, och Erik har åkt till Nynäs för att träffa sin flickvän och festa. Jag själv hade ju planer på att slänga in bilder från igår, men min kamera är helt död. Jag har en USB-sladd som kopplas till kameran och till datorn och för att kunna tömma kameran så måste kameran vara på, och dt funkar ju självklart inte med ett dött batteri. Så bilderna kommer väl förhoppningsvis senare ikväll.

Tänkte istället fixa en ny header till bloggen. Jag vill jämt ha en ny, haha. Nej, men jag gillar att variera och nu när jag faktiskt vet hur man gör, så tycker jag om att byta den. Och dt ofta, haha. Byter jag inte header så städar jag, vilket är ett stort måste. Mitt rum ser ut som 'hej-kom-och-städa-mig'. Dt kan Sada intyga, för den fyllekajjan sov här inatt. Men hon verkade inte klaga, dock skämms jag ändå över att hon fick sova i denna svinstia, men hon säger själv atthon känner sig som hemma här. Hon kan ta mat utan att fråga (men hon frågar hela tiden ändå, fast att hon inte borde) och hon kan röra sig fritt och göra vad hon har lust med i mitt hus. Härligt tycker jag, för då får jag känslan av att ha en syster, vilket jag faktiskt alltid velat ha.

Nu hörde jag en bil rulla in på gården. Ska ta och kolla vem dt var, sedan ska jag fixa en header och städa. Jag slänger in bilder senare tror jag. Puss i jumsken !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0