Onsdag - Yeah right

Lägga mig tidigt ? Yeah right, sitter fortfarande här, fast denna gång vid min egna dator. Jag vet egentligen inte varför jag inte sover, är ju ganska trött ändå .. Men jag håller på med en grej nu som jag måste avsluta. Vi får se vad som händer och fötter. Livet är som dt är. Haha, jag har ingen aning om vad jag själv skriver nu. Helt off !

Imorgon är dt bal. Ska inte till skolan, städade dt jag skulle idag. Så dt blir att vakna klockan åtta, hälsa på finnegästerna, duscha, äta, Mikkis kommer, åka till Tumba, sitta där 2 timmar, åka hem (Mikkis hem till sig), sen fixa och äta och så, sedan är dt bal. Pirr ! Ska försöka slänga in ett inlägg, men jag lovar inget. Vi får se hur lång tid allt tar. Pussisar to all of yah !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0