Söndag - Godmorgon



Godmorgon !

En del av bilderna från Finland är nu inlagda på datorn nu. Fast bara dom från min kamera, pappas kamera har jag fortfarande inte förstått mig på. Men en del bilder kommer ni få se här fram över.

Idag ska min kära broder konfirmera sig. Klockan tre ska vi befinna oss i kyrkan för att gå igenom samma shit som jag gjorde förra året. Kul kul .. Efteråt skall vi göra precis som förra året, sitta och äta och fika. Vill egentligen göra nåt annat, men eftersom att Erik gick igenom samma grej för mig förra året, så ska jag göra samma sak för honom detta år.

Nej, nu ska jag ta och vakna. Mina kusiner driver mig till vansinne här inne på mitt rum. Vill inte vara elak och skälla på dom, men dom är verkligen helt sjukt irriterande just nu. Jag vet inte ens vad dom håller på med. Typ bara irriterar? Suck! Jag och mitt morgonhumör ..

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0