Söndag - Gossip Girl

Hello !

Har sett klart reprisen av Gossip Girl nu. Missade dt i Tisdags då jag istället hade en chill kväll med några people. Men nu har jag tagit igen och längtar tills Tisdag då nästa avsnitt visas. Tror att dt på Tisdag är näst sista programmet för denna 'säsong' ? Har läst i bloggar och så att dt var sista gången redan i Tisdags men njet. Då var dt tredje avsnittet som visades av dom fem som kanal 5 har på lagret. Sen har jag också läst att dom i höst ska börja spela in (eller var dt sändas?) nya avsnitt. Kommer inte riktigt ihåg, men men. Jag är ialla fall helt fast vid den serien och jag vet att jag inte är ensam om dt.

Nu ska jag städa mitt rum. Jag har skrivit dt i många dagar nu, men nu ska jag fasiken fixa dt. Så önska mig lycka till !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0