Söndag - Gudbajs !

Tjoho !

Nu sitter jag här vid datorn igen. Sada ligger i sängen och är allmänt störd (mähäh, förlåt darling). Mitt rumt är varmt som en bastu, och då menar jag verkligen dt. Fönstrena är öppna, fläkten är på och elementen är avstängda, men dt är ändås varmt här. Suck ..

Imorgon kliver jag upp 05:15. Måste ploppa i mig ögonen (linserna) och säga hejdå till alla djur, och dt är ju ett antal. 8 katter, 2 hundar och 1 apa. Ja, apan är då Erik, hähä. Honom måste man ju säga hejdå till, har ju ingen i Finland att slå på. Förutom Sada ofc. Och min älskade mamma ska få en gudbaj kram också.

Nej, nu ska jag och Sada börja krypa till kojs. Men först ska hon borsta tänderna säger hon. Duktig flicka ! Jag vet inte när mitt nästa inlägg kommer, så ni får hålla ut. Puss på er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0