Söndag - Jag fastnar som limm

Tjoho !

Härligt med kommentarer, äntligen ! Så konstigt att dt kan gå dagar utan en enda kommentar och så helt plötsligt kommer dt flera stycken. Aja, jag är inte Stina-Lee eller BlondinBella så jag har vant mig med att inte få så väldans många åsikter angående mina inlägg.

Har fortfarande inte packat klart. Har fastnat framför tv:n istället. Sen satt jag också hos kattungarna ett tag. Så oerhört söta är dom ! Två av dom somnade i mitt knä, så jag kunde ju inte bara gå därifrån bara föra att packa, hähä. Men nu har jag gått hela vägen upp till mitt rum för att packa klart, men fastnade då självklart istället framför datorn. Suck..

Sada kommer hit för att sova ikväll. Vi åker ju 05:45 imorgon, så dt är inte bara för henne att ta bussen. Haha, dt skulle hon aldrig orka ! Jag tor hon hellre hade velat sova i sin egna säng, men ja.. Ödet säger nåt annat helt enkelt.

Nej, om jag skulle ta tag i mig själv nu. Jag ska daska till mig själv i ansiktet och börja fixa allting. Väskan ska stängas och låsas odentligt innan jag sussar ikväll. Jag vill även att mitt rum ska se fint ut när jag kommer hem från Finland, så jag måste städa dt också. Inte damma, utan bara byta lakan och dammsuga. Dt får duga ! Jag skriver nog ett inlägg senare ikväll. Men tills dess; simma lugnt !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0