Söndag - Kusiner

Nej nej, förra inläggets överskrift stämmer inte. Inget natti natti för mig då inte. Planerar att gå och lägga mig snart, men först ska jag sitta här och sjunga lite. Fönstrena står öppna så jag tycker synd om dom som skulle råka höra mig där utanför (om jag nu sjunger så högt, don't know).

Tänkte visa en bild på mina två söta kusiner, Jesse och Jukka. Precis innan dom skulle lägga sig igår så tog jag denna bild. Jukka vart visst lite tjurig och valde att sova på golvet. Tror faktiskt att han senare flyttade på sig för att sova i sängen med Jesse. Jag menar, varför sova på ett hårt golv när dt finns en mjuk säng för två precis bredvid?


 

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0