Söndag - Natti natti

Yoyo !

Imorgon är dt ju måndag vilket innebär sommarlov för många. Men inte för Sunnerbyskolan. Nej du, för oss innebär dt klassens dag. Alla nionde-klassare ska iväg till Grindsjön, men jag stannar hemma. Den är ju valfri. Så jag och Sada drar iväg till Fituna istället. Där kan vi sola och bada utan en massa ungdomar som ska styla. Men sedan 13:15 är dt övning i kyrkan, så dit måste vi åka ialla fall.

Nu ska jag se på tv. Den gamla, goa filmen 'Kärleken checkar in' visas och eftersom jag älskar den filmen, så vill jag inte gärna missa den. Men först måste jag fräscha upp rummet. Vi ses imorgon people. Ha dt så gutt !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0