Söndag - She was here

Aloha !

Jennifer var här utanför huset och bad mig komma ut för att prata lite. Said and done ! Vi gick igenom en massa minnen och pratade om en massa gemensamma grejor. Hennes söta lillebror Rasmus var med också. Han hade tydligen flugit skrattande genom luften och landat gråtandes. Ja, han flög från en gungbräda alltså. Hähä, stackare där.


Gammal bild från Avesta, jag och Jennifer 'Piff' Andersson

Imorgon är dt dags att jobba igen. Dt blir till att gå upp 05:45 och komma hem vid 15:45. Suck suck .. Får väldigt ont av jobbet jag har. Bär ju en massa bord och sånt hela tiden, så ryggen tar stor skada. Har jätte ont i ryggen nu och jadu.. Jag vet ärligt talat inte om jag kommer kunna lyfta imorgon. Men jag ska ialla fall åka dit och göra nytta. Vad gör man inte för lite pengar ?

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0