Söndag - Wierd dröm !

Tjenixen !

Igår åke jag som skrivet till Sada. Käkade en fläskfile-pizza där medans Bellan och Sada rökte på (ja, cigg alltså, inte nåt farligare). Sedan skulle vi hem till mig för att dricka dt vi hade kvar från Tisdags, alltså en halv Koskenkorva, 5 Aquatini (Sadas), 4 öl + lite vin. Jag ville dock inte dricka. Så när vi väl hade tagit fram allt och Sada och Bellan skulle börja dricka vart dom sjukt avtända på dt. Sure, Sada tog tre eller fyra små klunkar av Koskenkorvan, men sedan blandades den ut med lite groggusvirkus. Då ville ingen dricka, så där rök den. Jaja, på Fredag ska vi dricka ialla fall. Just nu vill jag verkligen inte, men dt är bara för att jag är hungrig och mår illa så fort jag bara tänker på alkohol.

Nu ska jag faktiskt äta. Min aptit är stor, stor, stor. Äter för tre känns dt som, haha. Ska även tänka lite. Drömde en helt sjukt konstig dröm. Blondinbella var med i ena halvan (konstigt, konstigt), och.. Jag måste verkligen fastnat för någonting i Finland. Okej, jag känner att en del av mig hör till Laitila, men dom finska boysen alltså, haha. Nej, jag måste klura ut hur jag ska berätta om drömmen för er sedan. Ha dt så gutt !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0