Tisdag - Bloggtorka..

Yoho !

Sitter här vid pappas laptop och ser samtidigt på 'Hells Kitchen' som går på trean. Älskar dt programmet och är sooo happy för att dt börjar på Onsdag igen. Skojigt !

Idag körde dom verkligen hårt med mig idag på jobbet. Fick göra om allt flera gånger. Pust är vad jag säger ! Men en bra grej är att jag kan åka en timma senare imorgon, på Torsdag och på Fredag. Anledningen? Jag behöver inte vara där så tidigt som halv åtta. Halv nio räcker fint.

Oj.. Bloggtorka.. Vad ska jag skriva om? Ehm.. Nej, jag har ingen aning. Ska nog försöka hitta en sån där knasig fylla-i-lista på bdb och fylla i den. Jag kanske slänger in den här i bloggen också, vi får se. Hähä ! Ha dt bäst nu, people !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

haha själv har jag nästan som tt jag har för mkt att skriva så folket inte orkar läsa :P

har massor att berätta ^^

2008-06-24 @ 17:30:11
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag har inte heller nått att skriva om =P

Oh yes, HK! =D glor varje dag på de, bra med ny avsnitt :)

2008-06-25 @ 11:46:09
URL: http://sajjo.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0