Tisdag - Natti natti

Usch vad jag är trött. Vill gå och lägga mig, men tänkte vara cute och slänga in ett sista inlägg för dagen. Så ja, vart ska man börja .. ?

Hatar mitt ansikte. Helt rött! Men jag får skylla mig. Hade ingen smörja i fejjan och så somnade ju jag liggandes i den stekande solen.

BAJS ! Finska-läraren ringde. Hon skulle försäkra sig om att jag verkligen hade gjort uppgifterna. Fan vad sne jag är på henne alltså. Måste hon ringa hem till mig, klockan kvart i tio på en Tisdag, bara för att kolla om jag har skrivit rent en uppgift hon redan betygsatt? Dt är faktiskt skönt att jag inte kommer ha henne nå mer. Sen får vi se om dt blir mer skönt nästa Tisdag. Då får ju jag mina betyg. Har hon sänkt mig, blir jag fan arg. Men nej .. Vi får vänta med att ta ut aggrisationer (stavning?).

Jag ska dö nu. Med dö så menar jag slänga mig i sängen och sova. Mina ögonlock är tunga som satan. Jag skriver imorgon. Slagga fint nu, people !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0