Tisdag - Unfresch !

Hellu !

Pressat i solen i flera timmar nu. Men känner att dt räcker nu, jag är helt röd i ansiktet. Dumma jag tänker ju aldrig på att smörja in fejset, inte heller på att kanske täcka över dt med en handduk eller nåt. Stupid Sussu ! Men men, jag kommer bli brun där ialla fall.

Efter solningen hoppade jag genast in i duschen. Man blir ju så jäkla unfresch när man solar, och dt var precis vad jag var. Usch usch .. Något fräschare nu, men ja .. Känner att jag är torr överallt, så dt blir att smörja in mig i en massa nu.

Nej, om man skulle ta och klä på sig. Sitter här i handduk för er som ville veta. Usch, mitt ansikte svider !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0