Tisdag - Utbränd

Usch för mitt fejs .. Dt ser ganska så hemskt ut. Är bränd i pannan, kinderna och på näsan. Illa illa .. Får hoppas att dt går över, alltså blir till brunt snart, eller så får dt fan gå att sminka över. Ska inte se ut så här på balen, haha .. Skulle ju bli utskrattad. Yes, I know what you are thinking; dt skulle du ju bli ändå ! I don't care. Skrattar du, skrattar jag.

Nej, nu ska jag tigga käk. Har endast ätit två toastmackor och ett glas o'boy idag. Mamma fixar klänningen, pappa ser på film och Erik är i Nynäshamn. Vill ha pannkakor, men pizza är dt jag orkar köpa nu. Haha .. Fast pappa får ju såklart köpa den, men jag ska äta. *bortskämd*

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0