Torsdag - Bloggdesign

Tjoho !

Nix, har fortfarande inte städat mitt rum. Jag är så jäkla lat alltså, haha. Får göra dt imorgon. Påtal om imorgon, då får jag in mina 3300:- på kontot. Jippie ! Dumt av mig att skriva dt här, vem vet vem som vill råna mig nu ? Meheh, nejdå. Jag har stenkoll på mitt kort !

Vad tycker ni om headern? Jag vet inte riktigt, men den känns lite knasig .. Men jag ska nog behålla den ett tag till. Eller nej, jag vill fan byta, haha. Men jag vill byta färg och allt. Vill inte ha en vit blogg längre, men vi får se om dt kommer se bra ut. Jag är inte världens bästa på dt där med blogg-design, men jag försöker. Ska även fixa Sarahs blogg men jag kommer fan inte in på den alltså. Vet inte hur många gånger jag försökt men dt går ju fan inte. Sugigt !

Nej, ska lägga mig i sängen och äta choklad, dricka vatten och läsa Kalle Anka nu. Precis som igår. Jag har ju helt sjukt mycket choklad hemma, haha. Men jag skriver imorgon. Återigen blir jag hemma själv då. Skönt men ändå.. Ensamt, hähä !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0