Torsdag - Finlandsbåten

Aloha !

Tänkte först skriva godmorgon, men dt hade nog blivit lite fel. Men inte för mig faktiskt, jag vaknade för cirka en halvtimme sedan. Fy fy på mig! Jag kan inte hålla på att sova bort lovet och speciellt inte nu innan jag ska börja jobba. Hur ska jag komma upp ur sängen halv sex i två veckor nu framöver, om jag sover fram tills tolv nu? Nej, skärpning!

Idag ska jag ju som sagt städa. Måste tvätta en massa och så ska jag dammsuga och tvätta mitt golv (i mitt rum alltså), för hand. Nörd? Javisst, men jag vill ha dt rent! Hoppas på en pizza som belöning ikväll, haha. Sen vill jag även ha mina pengar på kontot, så pappa får bestämma sig; ska han köpa en bärbar dator till mig (där jag betalar en del med mina betygspengar) eller ska jag få in pengarna på kortet?

Inatt drömde jag en väldigt konstig dröm. Jag, Sada och Mikkis var tillbaka på båten. Dt jag inte berättat för er är att vi träffade några killar som vi var med resten av kvällen/natten/morgonen. Jag hookade med tre killar, varav en är helt ovesentlig. Men Jussi och Ronni var killarna som gällde den kvällen. Mest intresserad var jag av Jussi, helt klart. Men i drömmen var han inte ens med. Jag kommer ihåg att jag, i drömmen, tänkte på Jussi hela tiden men inga bra tankar var dt. Jag höll Ronni i handen och tänkte jämt 'Blä för Jussi!'. Sada och Mikkis förstår nog min dröm bättre än ni. Dom förstår den säkert bättre än jag själv. Men faktum är att jag har förträngt dessa killar. Jag kommer aldrig mer träffa varken dom eller någon av alla dom andra vi umgicks med.

Nu ska jag sätta igång med städningen. Har nästan fyra timmar på mig innan jag vill att dt ska vara rent här, haha. Men jag skriver senare. Jag kanske till och med tar före/efter-bilder på min stökiga vardag, så att ni får se hur jag bor. Hejdå gurkor!

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0