Torsdag - Jag älskar er

Hello mina tomater !

Har ingenting att göra just nu. Är så himmla glad av ingen anledning alls. Funderar på vad jag ska göra.. Kanske ska ut till garaget för att checka moppen som Erik fixat idag. Han och jag har en liten deal och han lovade att idag fixa moppen. Du vet, tvätta och sånt där.

Har funderat mycket över dessa tre år som gått. Seriöst så har jag varit med om mycket för första gången. Första riktiga kyssen, första strulet, första pojkvännen, första sexet, första fyllan, första betygen, första jobbet, första sjukhusdramat (förhoppningsvis sista).. Ja, första många..

Nu fick jag ett besked. PIZZA !

Puss på er mina älskade läsare. Fatta hur mycket jag uppskattar att ni läser min blogg, och även ibland kommenterar. Verkligen alltså. Visst, jag är inte lika poppis som Stina-Lee eller Blondinbella (älskar deras bloggar, dom ger så stor inspiration), men jag försöker och jag bloggar för min skull. Men jag älskar er för att ni läser och uppskattar mina inlägg. I love you !!!!!!

PUSS ! *glaaaaad*

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0