Torsdag - Jag vill inte !

Tjoho !

Har varit hemma en timma nu. Wierd va ? Jag slutar ju trots allt egentligen vid två. Men som jag sa igår, jag vet redan vad jag ska göra idag och imorgon så jag kan dela upp dt hur jag vill. Idag har jag städat och torkat 50 skåp och imorgon tar jag dom 30 som är kvar. Hade lika gärna kunnat göra allting idag, för då skulle ju jag inte behöva åka dit imorgon. Men jag vill åka dit imorgon, jag vill vill vill ! Vet ni varför? För Sussu får betalt för dt, hähä. Jag sitter inte gärna där och gör ingenting, då är dt faktiskt roligare att städa.

Kattungarna är riktigt stora nu. Dom är över fem veckor gamla and it kills me. Dt betyder att dom flyttar om sju veckor.. Jag vill inte, jag vill att dom ska stanna här! Jag har blivit fullkomligt kär i alla fem, men får inte behålla alla. Tror inte jag får behålla någon, men jag ska göra dt ändå. Antingen Pekka eller Arn. Den orange-färgade ungen har fått ett namn, Martini. Great huh? Anne (faster) döpte honom eller henne till dt i Fredags och namnet får sitta i tills nästa ägare kanske döper om denne Martini. Gud, seperationsångest (eller vafan dt heter)..

Nu ska jag äta, har inte ätit nåt sedan igår och dt gör mig yr och illamående. Har skrivit dt förut, men varför inte göra dt igen? Hähä, jag är tråkig ! Men.. Ni får ha dt så bra, jag ska äta (som skrivet). Pussen på er people !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0