Onsdag - My day

Aloha !

Nyduschad sitter jag nu här och tänkte berätta om denna väldigt bekväma dag.

Vaknade vid sju, klädde på mig, fixade mig, gjorde frukost och åt den sedan 07:30 i bilen. Var på jobbet klockan åtta och då var dt bara att börja plocka in alla klassrumsmöbler i ett klassrum. Torkade också alla bord och stolar extra noga, så nu vill man själv gå i den skolan (Svanndammskolan) bara för att jag varit så jäkla duktig *not*. Efter dt gick vi, jag och min arbetsledare, in i syslöjdssalen och började röja där. När jag var klar fick jag gå, och då var klockan 12:30.

Sada skulle inte komma förens klockan 14:00 så jag stack till Priskrossaren. Kollade runt lite och så. Efter dt stack jag till nån kiosk och köpte en Kalle Ankas pocket. Skulle ju trots allt sitta i typ en timma och vänta på bussen som skulle ta mig till PH (Pizza House) där jag skulle möta Sada. Åkte dit, träffade henne och beställde pizza. Vi satt i den pizzerian typ två timmar för vi väntade på min mami som skjussade hem oss.

När jag kom hem var jag så otroligt lat och bara slöade framför teven. Men vid sju var jag tvungen att ta mig upp för att åka ner till Konsum och köpa senap till papi. Efter dt har jag bara gosat med mina underbara kattungar och deras mamma (alltså min min min katt Carmen).

Så, där har ni min dag. Imorgon blir dt att jobba igen. Börjar åtta som vanligt. Nu tänkte jag visa lite bilder, enjoy !

   

Nu ska jag se på SATC. Är trött men kan inte somna, så tv:n får hjälpa till. Have a nice life, people !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Låter som en helt okej dag :P

Ha de bra :)

2008-06-19 @ 14:08:40
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder

2008-06-19 @ 15:03:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0