Torsdag - Tidigt huh ?

Hellu !

Sitter redan hemma vid datorn fast att jag egentligen slutar vid två, wierd huh ? Nej, men riktigt skönt. Jag ska jobba till två egentligen, men idag fick jag sluta redan vid halv tolv eftersom att vi inte hade nåt mer för dagen. Hade velat jobba imorgon för att tjäna lite extra cash, men nejdu, ingen annan jobbar då så..

Min Babe ligger här vid mina fötter och sussar. Vill fan också göra dt. Fick inte ens en veckas sommarlov innan dt var dags för jobb, så dt känner som en helt vanlig skolvecka typ, om ni fattar. Jag vill kunna soooooooova. Men dt kommer jag få imorgon, vilket jag älskar (men jag hade hellre velat jobba och få mer pengar).

Nu är dt inte alls säkert att jag och Sada kommer iväg till Finland. Dt kostar 550:- för två personer utan hytt på en Måndag och 1100:- för två personer med en moppe utan hytt. För mig är dt väl inga problem att komma iväg, mamma och pappa betalar (haha, låter som en brat). Men Sada är dt annorlunda med. I guess man inte ska ropa hej förens man kommit över bäcken. Men jag hoppas stenhårt på att vi kommer iväg. Jag verkligen, verkligen, verkligen vill åka till Finland och komma ifrån allt !

Nu ska jag hjälpa Anneli (barndomsvän) med hur man slänger in videosar i bloggen. Lätt som en plätt I think, men jag kunde faktiskt inte heller i början, så jag fattar henne bra. Jag skriver senare, om jag inte somnat, haha. Puss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0