Torsdag - Hissar och dissar

Dessa tre program tar jag av mig hatten för:

1. Hells Kitchen. Jag älskar dt programet, vem gör inte dt liksom? Gordon är så sjukt underbar på sitt elaka sätt, haha. Men jag menar, hur ska man någonsin kunna bli en bra kock om man serverar sina gäster rå kyckling? Eller inte tar bort benen i en benfri köttbit? Eller om risotton inte har någon smak och sitter som klister på tallriken? Dessa kockar, som drömer om att vinna resturangen Gordon delar ur, får lära sig den hårda vägen. Gordon skriker i deras öron och slänger ur sig fula saker, but then again; han är ju kocken alla b-kockar vill vara. Eller?

2. Hot Shot. Vem missade premiär-programmen av tv-serien Hot Shot i Tisdags? Inte jag ialla fall. Jag kan lova er att jag satt (nej, jag låg i sängen) bänkad framför tv:n två timmar i sträck bara för att se programmet om dessa fyra män. Hot Shot är den manliga versionen av Cashmere Mafia (som tagit en liten paus, säsongen är slut). Här visas hur överklass männen på andra sidan Atlanten lever. Sex, hemligheter, svek och lögner ! Ja, vem älskar inte sånt?

3. Gossip Girl. Ni som känner mig, eller ialla fall pratar med mig ofta, borde veta att jag ääääälskar skvaller i all dess former. Att se på hur överklass ungdommarna har dt är om godis i mina ögon. Gossip Girl är precis som Hot Shot och Cashemere Mafia; sex, hemligheter, svek och lögner. Återigen ställer jag frågan, vem älskar inte sånt?

Dessa tre program blundar jag för:

1. Crowned.
Såg ni på premiären av Crowned igår? Jag fattar inte att tv 3 kan göra en sån stor miss och sända ett ytligt program på bästa möjliga sändsningstid. Jag menar, vafan tänker dom med? En skönhetstävling för mammor och döttrar där man ska tävla mot varandra. Vem vinner, den som ser bäst ut tillsammans med sin mamma/dotter? Pffft,inte en chans att jag kommer kolla på dt programet mer.

2. Våra bästa år. Seriöst, den serien har rullat i tv typ i tio år eller nåt. Jag är så sjukt trött på den och den är sååååååå overklig. Dom fejkar människors död, dom låser in folk i burar, dom har en mördare som får runt i svart lakan, som har en synsk, dom är tillsammans med varandras pappor och ungar och mammor och brorsor och systrar. Behöver jag säga mer?

3.                        *text borttagen*

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0