Lördag - Färg på håret ?

Tjolahopp !

Då har man precis snackat med Sada och fått ett glatt besked. Vi ska till Finland! Härligt tycker jag som älskar att vara i Finland (har skrivit dt tusen gånger, haha).Vi har planerat lite vad vi ska ha med oss och vad vi ska göra där borta. Gå runt i Åbo, vara barnvakt, bada bastu och tunna och i sjöar, umgås och bara slöa. Häääääärligt ! En vecka ska vi vara där, så ni får då stå ut med en dålig update. Men jag åker inte förens om en vecka så än så länge skriver jag som vanligt.

Jag vill färga håret. Men jag har ingen aning om vilket färg. Tänkte slänga upp några bilder på alla färger jag haft och låta er bestämma. Sure, kanske inte får några kommentarer men men, försöka duger.

       

Sorry för dom inte så bra bilderna. Har suttit och klippt från en massa olika bilder, hähä. Ni som inte fattar systemet; klicka på bilderna för att se dom i större format. Och kom igen nu people. Ge mig er 'röst'. Är verkligen trött på detta hår, även fast jag tycker att jag passar i dt (bra självförtroende va?).

Ska checka runt lite på internäääätet nu. Har absolut ingenting att göra. Kanske ska klottra lite i mitt rosa ritblock, haha. Nej, jag har ingen aning om vad jag ska göra. Kanske störa Erik .. ? Hare bra people, pussen !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

sista bilden :) <3

2008-06-22 @ 00:09:26
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/
Postat av: Sada

Brunt med ljusa slingor :D:D:D:D:D

2008-06-22 @ 17:39:58

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0