Fredag - B-R-R-R-R !!

B-R-R-R-R-R-R-R !!! Kom hem för två timmar sedan, men jag skakar fortfarande. Ja, jag var i Tumba idag med mina älsklingar Bellan och Sada. Åkte dit på mopparna och när vi kom fram var vi redan lite skakis. Men O'BOY, när vi kom hem började jag sakta men säkert att tina upp från att ha blivit en djupfryst köttbulle. GAH!! Dt är ju så jävla kallt där ute, speciellt när man åker moppe. Som jag och Bellan sa utanför Konsum "Dt är väl kanske tre minus grader i luften när man står still och så, men när man åker moppe blir dt ju fan typ tio minus!" FATTA, TIO MINUS ?! Dt har vi åkt runt i. Näe, vad gör man inte för lite stämningsdricka? BAHA!

Mamma och jag skjussade hem Bellan som skulle plugga lite till sitt moppekort hon ska ta den 18:e Mars. Jag själv tänkte att pappa skulle få färga mitt hår och att vi skulle se lite på let's dance, men så vart inte fallet. Tyvärr alltså! Nej du, här har vi gäster. Danne och Annie kom strax innan åtta och här sitter dom fortfarande. Visserligen har pappa lovat mig att färga mitt kaluffs direkt när dom sticker, men jag kommer icke palla dt. Dt ända jag vill just nu är att shoooova inder mitt vaaaarma täcke. Ooooh, *orgasm*.

Just dt, vi har ju som bekant fått fatorer i elevcaféet. Där sitter alla och töntar sig vid datan. Haha, jag vet att dt finns några blogg-geeks också (inget illa menat dårå). Har själv tänkt att jag ska ta och skriva en rad eller två därifrån, men detta har icke blivit av. Datorerna där är ju så himmla sega! Min mormor är fan snabbare. Haha! Nej, men ja.. Någongång, någondag!

Nu ska jag fan ta ur linserna och tvätta fejjan. Sedan blir dt march pannkaka i säng. Jag håller på att dö. Pappa får fan färga mitt hår imorgon, jag pallar inte vänta på att dessa gäster ska åka hemåt. That's it for me. Skriver lite imorgon också. Då ska jag till Mikkis för att ha en liten tjejkväll. Tänkte vara wannabe och slänga upp min outfit och skriva upp min sminkning. Mahah!

Susanna'


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha, jag drog ner till golbanan på moppen och var också en aning stelfruser xD Man e ju bra dum!
Oh yea, en 3:a!
Ha en bra dag!

2008-03-08 @ 08:50:10
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0