Fredag - Din guide genom dagen

Yoho!

Tänkte guida er genom min dag nu, så håll hårt i hatten!

Teknik - Mansoor. Do I need to say more?
Engelska - Vi hade Micheline. Man fick inte ens skriva lappar till varandra. Man fick inte heller röra på läpparna och forma ord. Wtf? Vad har hon för hörsel? Man kan ju inte höra sånt som inte låter. Eller?
France - Läxförhör. Oi.. Jag är faktiskt ganska nöjd ändå. Jag kunde knappt sexton stycken, men jag gjorde mitt bästa. Vad mer kan man begära? Jag tänker då aldrig börja läsa alla texter ARTON gånger innan varje lektion. Om dt är vad hon tycker och vill, så kan väl hon göra dt. Ja, även fast hon redan är expert på franska.
Lunch - Om dt är pannkakor till lunch tänker man ju direkt 'Mumma!'. Dt tänkte jag och Bellan idag också. Men när vi kom upp till matsalen och hade tagit pannkakor och sylt och hade smakat lite.. Tanken om 'Mumma!' försvann. Inte nog med att glasen var så äckliga att man inte ens kunde dricka, vad fan var dt för fel på pannkakorna? Blöö!
SO - Lektion 2. Cecilia är en väldigt bra lärare tycker jag. Hon är helschysst. Har hört att alla (?) killar i skolan vill ligga med henne. Say what? Good luck ungar!
Svenska -
Hade Johanna idag. Dt var rätt så roligt, pallar inte skriva hur eller varför, men men..
Idrott - Jag och Mikkis var väldigt taggade för att vi skulle få dansa pardans, men så vart dt icke. När Patrik började genomgången så hörde jag bara "Susanna och Niklas". Dt första jag tänkte var typ"NEEJ! Jag vill inte bli ihop parad med någon. NEEEJ!!!!" Men när han sedan fortsatte så sa han attvi skulle dansa 'Disco-femman'. Jippie? Hade dansat den förut. Ganska roligt att dansa sådana danser om man är flera faktiskt. Vi dansade i fem minuter och sedan var dt dags för rugby. BIG NO NO! Susanna Tulinen is not made for rugby!

Ikväll bär dt av till Mikkis där dt ska festas lite. Har kirrat lite grejer och nu är dt bara mat i magen som fattas. Men innan jag åker iväg till Konsum för att köpa något att äta, så måste jag berätta om min söta Bailey. Yes, ni tänker väl typ "Åh nej, inte hundsnack om din fjantiga hund!". Sluta läsa isånt fall! Ialla fall, var nyss ute med honom och Cessi och dt är jämt lika underhållande. Jag skrattar jämt när jag ser Bailey hålla på. Eftersom att Cessi är typ sex år äldre än Bailey, så får Bailey roa sig på egen hand. Lätt som en plätt för honom. Han tar en kotte i munnen, tar sats, hoppar upp i luften, slänger iväg kotten och skuttar efter. Haha, låter inte dt lite kulligt eller?

Bellan ringde precis. Dt har precis slagit mig att klockan snart är sex. JAG HAR BRÅTTOM! Jag skriver imorgon. Hoppas ni får en underbar Fredag kväll fylld med sprit, godis, kel, tv, spel eller vad ni än ska göra. Själv ska jag utföra dom två första grejerna jag skrev upp. BAHA!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0