Fredag - GAAAAH !

GAAAAAAAH ! nkfjg nkrjhnfn gkjrhnoifkmx, nlkjkjb njhggoergjv-dzfbn djdgjbzmfökhd

Sådär fucking arg är jag. Min moppe dog. DEN DOG! Jag var ju som skrivet på väg hem till Mikkis för att hämta plånkan, och precis innan Fagervik så dör moppen. Mitt på vägen så stängs den av. Den gick inte att starta igen heller. Och inte en fucking fitta som satt i bilarna, som varma och sköna bilarna, ville stanna och hjälpa mig. GOSH! Vad fan är dt för fel på Sverige? Min moppe är ju också så tung att jag självklart inte får upp den på stödet helt själv, nej nej. Men tro mig, jag stannade och försökte ett X antal gånger. Så jag puttade hem den. JAG PUTTADE HEM EN TUNG FUCKING MOPPE HELA VÄGEN FRÅN FAGERVIK! Hjälpen fick jag utav en snäll gubbe. Men då var jag tre hus ifrån mitt egna, så ja.. FAN! Han fick int heller igång den, så dt hjälpte kanske inte så mycket. Sedan är jag också nästan bergis på att jag såg Christa och Sarah. Dom satt på en blå moppe, men rörde sig inte ur fläcken. Dom bara stog där. Jag blev fan nästan rädd. Gosh..

Nej, nu ska jag duscha. Sedan får jag tvinga min fader att köra mig till Mikkis. Jag måste ha plånkan innan hon reser bort till Älvgalningarna.

Susanna' (en mycket arg Susanna')

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Men shit! Jag hade ju fått panik!
Du kan inte ha sett mig och Kikka. Jag skulle ha åkt moppen hem till Milla men jag fick vända i sunnerby pga vädret ;) Men det va inte oss du såg ;)

2008-03-21 @ 19:11:25
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0