Fredag - Godnatt

image466


Sorry att jag inte uppdaterat så mycket.
Har varit fullt upptagen utav en sak som ofta tar upp en stor del av min tid. När jag fick denna grej i julklapp för två år sedan, satt jag uppe tills klockan fem på morgonen och höll på med detta, bara för att jag inte kunde slita mig. Nu har jag suttit här från halv tio ungefär, och fram tills nu. Klart dt blivit små pauser, men jag lovar er folk: Jag är verkligen beroende!
Kvällen har som sagt för dt mesta gått åt till att hålla på med denna grej. Men jag har även sett på tv med mamma och pappa. Kul? Jadå, för ibland är dt kul att umgås med dom också. Jag har inga som helst planer för imorgon, så dt blir väl att göra samma sak som idag. Baha! Jag vet att 'idag' egentligen är Lördag och inte Fredag som jag skriver dt som, men jaja. Fattar ni vad jag menar? Skitsamma!
Nu funderar jag på att låta radion stå på och sedan dra mig till sängen. Vet inte ännu hur jag gör. Kom på en sak förresten. Jag ska fasiken ladda ner en massa nya grejor till saken jag håller på med. Har försökt ikväll/inatt också, men för att kunna öppna den grejen måste man ha laddat ner en annan grej. Jobbigt! Nej, nu är dt min 1.60 meter breda säng som gäller. Låter väldigt lockande..

Susanna'

PS.
Jag vet att jag lade upp samma bild igår också, men skitsamma. Min söta lilla Bailey är för söt för att inte finnas med två gånger. Live with it! DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha jag har kommit på de. Fast det va Kikka som klurade ut det. Mitt borde komma hem idag :) Haha jag kommer också sitta beroende!

2008-03-01 @ 11:55:24
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Lisa

vad är de för något? :o

2008-03-01 @ 16:58:55
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0