Fredag - Iväg igen

Nu, efter många om och men, så ska jag pallra mig iväg till Mikkis igen. Endast för att hämta min plånbok. Får icke någon skjuss, så dt blir att ta moppen. Mina föräldrar är väldigt okänsliga vad dt gäller den saken, men skriver inte upp vad dom sa här i bloggen.

Nej, nu är dt bara att klä på sig tjockt med kläder. Duschade aldrig förut, fastnade framför tv:n istället. Hur kan man inte älska 'Prinsen av Egypten'? Jag gråter varenda gång jag ser den. Iför sig så är jag himmla okänslig, jag gråter ju till och med till typ 2½ Män. I know, jag är en cry baby. Men men, jag älskar ialla fall den filmen och filmskaparna borde ha skit mycket applåder för dt dom gjort.

Men vadå, skulle jag iväg eller? Suck på mig själv, haha. Jag bloggar mer senare. You know you love me!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0