Fredag - Uppdatering

Hellu hellu!

Kom hem från Mikkis för en stund sedan. Vi hade väldigt roligt igår måste jag säga. Några missöden som jag inte vill detaljera, men annars var dt toppen. Vi förkrökade i bilen först med Adrian, sedan stack vi hem till Mikkis för att låta den riktiga drickan drickas. Jag och Mikkis var väl mest.. Ehm.. Mest på till att dricka så att man hade kul längre? Ja, så kanske man kan säga dt. Vi hade sextärningar också, haha. Bilder kommer komma så småningom, jag har ännu inte tömt min kamera och inte heller fått några bilder från Mikkis. Mamma och pappa var helt ok med att jag drack. Har dom kanske slagit i sina små huvuden någonstans? Jag vet inte, men jag är väl glad att jag slipper dölja dt mer. Jag hatar att ljuga för dom.

Nu ska jag duscha. Jag vill även ha bubbeldricka, så jag ska väl be pappa köra ner mig till Konsum I think. Sedan skall jag också äta en matlåda. Kotletter, potatis och beasås. Kan livet bli bättre? Svar ja! Haha, nej förlåt mig. Ni kanske märker att jag varit påverkad, och kanske fortfarande är dt liiiite granna? Nej uscha, jag svammlar. Nu ropar duschen mitt namn. Jag stinker cigg och sprit. Vilken salig blandning. Jag skriver mer ikväll ialla fall. You know you love me!

Susanna'

PS. Jag hatar dig.. DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1206090558_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra låååångfredag

Mvh

Jocke

2008-03-21 @ 11:32:34
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha jo, de är lite läskigt sånt där ;p

2008-03-21 @ 11:40:42
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0