Lördag - Bilder

image499
image500
image501


Okej, min dag har varit allmänt skitboring. Gjort finska läxan ialla fall. Samtidigt har jag lärt mig att rita manga och ögon. Riktigt skillad nu faktiskt. BAHA! Köpte även ett påskägg till mamma och pappa. Dom fick mörk choklad och en massa lakrits. Dom vart lite glada faktiskt.

Ikväll har jag bara sett på film. Freaky Friday (riktigt bra) och just nu är King Arthur på gång. 22:30 kommer Magiska Systrar på tv 3, så dt ska jag väl också se på. Visst låter dt som att jag har en rolig Lördag?

Tänkte slänga upp lite bilder. En på min manga-teckning (finska-läxan) och en på två ögon jag lärde mig rita. Oi, du som läser detta måste ha minst lika tråkigt som jag. BAHA! Och ja, min manga-teckning är bara halvt färglagd, därför ser den ut som den gör.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0