Lördag - Booooring !

Jag har extremt tråkigt. Är praktiskt taget osams med hela familjen (alla bråkar, dt är inte direkt så att dom kommer slänga ut mig), Sada är utomlands så jag kan inte ringa och plåga henne, Bellan är hemma och väntar säkert på John, Mikkis vet jag inte vad hon gör (är säkert med Adrian, BAHA), Christa har nog gäster och ja.. Jag kommer inte på några fler jag skulle kunna fråga om sällskap. Blööööö!

Jessica ringde för ett tag sedan. Jag ska till henne på Måndag. Eller ja, hon ska ju till farmor (hennes mormor) på Måndag, så jag ska pallra mig dit. Tror vi ska träffa Matte, den där snälla snubben jag träffade i Avesta och som bor i Tumba. Ja.. Jag vet inte vad mer vi ska göra. Kanske äta någonstans? Åååååh, Jessica! Kom ner till mig nu, rädda mig !!!!

Btw, jag slutar med mina jäkla 'Anna Skipper-veckor'. I hate it! Jag har ändå syndat redan, så what to do? Jag kommer inte sluta med mina sit-ups eller knäböj, men jag ska få äta godis ialla fall. Sedan ska jag även sluta med att smöra för alla i familjen. Jag är för snäll! Vafan ska jag städa kylskåpet för? Varför ska jag jämt laga maten när mamma inte är hemma? Varför ska jag jämt gå ut med hundarna? Varför ska jag alltid låna pengar till Erik? Varför, varför, varför? GAH, jag tror jag dör. Jag gör allt detta utan att få någonting tillbaka. Låter jag egoistisk? Jag har jämt varit egoistisk, godmorgon.

Nu ska jag ta och göra finska-läxan. Vi fick för en gångs skull en rolig läxa.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0