Lördag - Dagens

image478


Justja,

idag skulle ju jag vara wannabe och skriva upp lite grejer. För dom som hatar mina inlägg men älskar min blogg och uppenbarligen inte kan sluta läsa den, stop right here! Nu vill ni inte läsa längre.

Min outfit idag är en slappisstyle som alla vi tjejor kommer att bära denna kväll i ära. Svarta/gråa mjukisar och någon tröja. Jag själv har svarta mjukisar, brun tshirt och en svart kofta. Inga strumpor funna ännu, måste leta. Make-up? Of course, my horse. Jag har sotiga ögon. jag ska berätta steg för steg hur jag har gjort, men icke med allt för många kommentarer om hur och varför. Enjoy people!

1. Foundation, Max Factor 'pump'-style. 70, natural
2. Creme Puff puder, Max Factor. 42 Deep Beige
3. Mascara, Nivea Beauté 'Double Black'. Long-side, grund
4. Brun ögonskugga med skimmer. runt hela ögat. Jobbade snett uppåt
5. Svart kajal runt hela ögat. Icke innanför nedre fransraden
6. Svart ögonskugga över ögonlocken. Jobbade uppåt
7. Mascara, Nivea Beauté 'Double Black'. Volum-side. Runt hela ögat
8. Mascara, Max Factor 'Masterpiece Max'. Runt hela ögat
9. Rouge, Max Factor.

Done! Märks dt att jag älskar Max Factor? Haha!

Nu ska mitt nyfärgade hår plattas. Christa kom över för att färga dt och resultatet vart great. Thank you Christa! Näe, som jag skrev: nu ska håret plattas. Hasta la vista baby!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

Bra att det blev bra då ;P

2008-03-09 @ 20:22:16

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0