Lördag - Godmorgon

Godmorgon people!

Somnade inte vid tio igår, utan runt tolv. Kollade på Miami Ink som går klockan 23. Älskar dt programet! Och säg whati, dt kommer en trea. EN TREA!!! Då kommer pengarna börja rulla nu också. Haha, inte bra. Men men, EN TREA! Om elva dagar kommer mer info.

Idag ska pappa färga mitt hår. Men jag vet inte vart han är. Har icke varit nere ännu, men bilen står inte på parkeringen. Vart är min papi och mami? Nåja, när dom kommer så färgar han mitt hår. Punkt! Idag ska jag även svulla lite fläskfilé och sedan vankas dt tjejkväll hos M. Riktigt skoj kommer dt att bli. Kirrade biffen igår, nu är dt bara fantan och snackset som fattas.

Nej, om jag skulle ta och leta reda på mina päron nu då. Jag måste verkligen färga håret, jag ser gråhårig ut. Haha! Ha en toppen dag, för dt ska jag försöka ha.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Ohyea en 3:a :D:D Wiiiie!
Härligt med tjejkväll :)

2008-03-08 @ 14:25:19
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0