Lördag - Jag lever

image467


Upptagen, upptagen!
Ni kommer inte höra mycket från mig denna helg, haha! Men jag vill ändå bara tala om för er att jag lever, så nu vet ni dt. Nu ska jag ialla fall fortsätta med dt jag hållt på mig ett bra tag. Tio över fyra tar jag återigen en paus för att se på teve, äta och gå till lillan. Har jag ett kul liv? Näe, men dt duger för stunden ialla fall. Haha, jag har även sett ett repotage om hur dom byggt Öresundsbron. Så vill ni veta något om den, fråga mig. BAHA!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha xD Mitt kom inte hem idag :( buhu!
Ha det så kul med de du håller p åmed :)

2008-03-01 @ 18:58:33
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0