Lördag - Påskägg

image498


Godmorgon!

Vaknade först klockan 08:45 av att pappa knackade på dörren. Jag skrek surt "Vaaaad?!" Och så hör man en liten röst "Jag vill bara prata med dig." Mahah, gulligt. Så jag öppnade dörren (den var låst), och släppte in honom. Han gav mig ett påskägg. Wiho! Inte fyllt med godis som alla andra kids får, utan i mitt påskägg låg dt en parfym, en hundralapp och en biobiljett. Någon som vill gå på bio? (a) Somnade sedan om till klockan kvart över elva.

Idag ska jag passa på att städa rummet igen. Ser ut som en pottstuga, och jag vill verkligen inte leva i en pottstuga. BAHA! Men först skall jag klä på mig och sedan laga lite spagetti och köttfärssås. Mumma, aight?

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Naaaw. Det va gulligt! Än så länge har jag inte fått påskägg men här har vi slutat med påskägg och köper en jävla massa godis och häller upp i en stor skål ;) haha
Ha en trevlig påskafton!

2008-03-22 @ 12:25:58
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0