Lördag - Sorry guys

Hello hello !

Sorry att jag icke bloggat idag, men dt har varit för segt helt enkelt. Jag var ju hos Mikkis igår och dt var jätte roligt. Kan bjussa på en kinky bild längre ner. Endast för att jag är så snäll och för att jag tycker om Mikkis. BAHA! Bellan mådde dåligt och stack hem. Anton och Mikkis började bråka. Sada försökte få dit Saleh och jag bara var. Kul ialla fall!

Idag har jag sovit och sovit och sovit. Har även skjussat pappa fram och tillbaka till Konsum. Han hade druckit så han bad mig skjussa honom på moppen. Roligt läge, haha!

Nu ska jag leka tönt och fixa en skoluppgift. Jag har inget bättre för mig så..

Susanna'

image484

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0