Måndag - Anna Skipper

Ett snabbt inlägg innan jag kilar iväg för att laga lite mat till mig själv. Idag är dt ju som sagt min första Anna Skipper-dag. Åtta veckor ska jag leva ett supernyttigt liv och vem vet, kanske fortsätta jag så? Beach 08 säger jag bara. Mamma sa till mig "Om du klarar dessa åtta veckor utan socker, så ska du få tre par skor från Skopunkten." Hello? Vem tackars egentligen nej till skor? Inte Sussu ialla fall. Jag älskar skor! Dock är dt icke min stora last här i livet. Dt är Marabou mjölkchoklad som jag tyvärr har fått ge upp nu. Mamma sa också att sockerberoende är ärftligt. Dt visste jag redan, men jag visste icke att alkoholberoende är ärftligt på dt sätt att dt lika gärna kan vara sockerberoende. Hänger ni med? Ialla fall, min farfar var tragikskt nog alkoholberoende, vilket inte gör dt till någon fundering varför jag är sockerberoende. BAHA! Men, kära läsare, ni får verkligen se upp nu. Mamma varnade mig för att man kan vara grinig, trött, ledsen eller bara fräsa åt vem och vad som helst. Kanske tycker ni att jag tar detta för allvarligt, but do I care? Nej, exakt. Jag kanske vill ta dt här superallvarligt. Liv eller död maybe?

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

Haha aa lycka till!!! jag hade ju också tänkt att börja vara nyttig o träna stenhårt men njääe... vet ej tar det nästa vecka tror jag;P

2008-03-17 @ 16:29:05

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0