Måndag - Hälsan själv? BAHA!

Yoho!

Tänkte up-date en snabbis innan jag lägger mig i sängen för att se på tv. Idag har varit en mycket sugig, men en mycket händelserik dag. Imorgon ska jag släpa med mig Mikkis och Sada för att simma lite. Vill dom inte så får jag väl vänta tills nästa Tisdag då jag, mami och papi ska iväg för att röra på fläsken. Sussu har ialla fall work-outat today. Skoj måste jag säga! Imorgon fortsätter dt. 30 sit-ups och knäböj på morgonen, lika många å kvällen. Sedan även en balanserad kost. Låter inte dt som att jag är hälsan själv? BAHA!

Nej, om jag skulle ta och gå nu. Känner att jag är hungrig, men ingen mat efter klockan halv åtta.  Måste lära mig dt. Jag skriver igen imorgon.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Fan va du är duktig! Jag kör jogging dom dagarna det är okej väder xD Men jag vart lite sugen på det där med att du ska få skor. Så jag frågade mamma vad jag skulle få om jag skippade allt godis/socker. Men hon ville inte svara xD Haha

2008-03-18 @ 15:45:20
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha jag vet! Men nu syns vi! Vi är ju trots allt den sista D klassen på 6 år! xD

2008-03-18 @ 19:06:26
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0