Måndag - Typiskt

Nu är jag klar för avgång. Jag måste bara packa väskan då jag ska, tillsammans med Jessica, sova hemma hos farmor inatt. Jessica ringde faktiskt här för några minuter sedan. Hon kom till stan vid halv tolv och skulle träffa sin faster där och sedan ta halv två tåget mot Tumba för att träffa mig. Jag hade där efter planerat bussen så att jag är där halv två. Men somsagt så ringde hon och sa att hennes faster inte kunde komma och att hon skulle vara i Tumba klockan kvart över tolv. Hade jag vetat dt tidigare hade jag åkt till Tumba tidigare, men nu går ju inte dt eftersom att dt är en röd dag och bussarna inte går allt för ofta.

Nu ska jag packa. Bussen går 12:37, så jag hinner nog inte skriva mer. Men jag ska försöka låna farmors dator.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0