Onsdag - Das lista .

Jag är verkligen extremt uttråkad och mitt humör ligger på botten just nu, så jag slänger in en lista från Sajjo's blogg. Enjoy, fuckers !

DAGENS:
Klädsel:
Tights, t-shirt, klänning
Frisyr: Simpel toffs bara
Låt: Lifehouse - Everything
Tv: Vänner ikväll
Vill ha: Godis -.-
Tråkigaste: Engelskan
Roligaste: Att sluta 12:50

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Jag, Chimay, Emil och Peggy
Såg dig gråta: Ingen
Fick dig att gråta: Allt och alla
Fick dig att börja skratta: Erik
Du gick på bio med: Familjen
Skickade ett e-mail till dig: blogg.se (värdelöst dt där med lösen)
Skickade ett SMS till dig: Sada
Skickade ett lunarinlägg till dig: Not a geek !

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Jodå
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Meheh, yes

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Trappor i mörker, att få en kniv i magen när jag sover
Vart vill du gifta dig: I en kyrka eller på en strand utomlands
Vem hatar du verkligen: Han dära. Och så hon där borta. Och den där människan där
Varit kär: Jao
Kör du bil: Nix
Har du ett jobb: I sommar så
Gillar du att ha folk omkring dig: Inte alltid, men i skolan så gör jag dt
Är du ett hälsofreak: Jag? Skämtaru eller?
Är du ensam nu: I mitt rum ja, men inte i huset
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Den senaste favoriten

FAVORIT:
Rum i huset:
Hm.. Måste nog vara mitt egna rum
Typ av musik: Rock, R'n'B, vissa ballader
Parfym: Comme une evidence
Månad: December, April, Maj, Juni, Juli, Augusti
Mat: Oxfilé, spagetti med köttfärssås, lax
Dricka: Coca-cola eller Fanta (men Fantan måste vara i burk), Xider 'Mandarin & Chili'
Godis: Choklad i all dess former
Tidning: Hänt bild, FRIDA
Film: The Blair Witch Project
Djur: Hund/Katt

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Jao
Köpt någonting: Nix
Varit sjuk: Nope
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Niet
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Vette fan
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: OJA !
Kramat någon: Yes
Kissed someone: Ja, en massa husdjur
Ätit: Mjau

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

de finns inte mcyket att göra åt de ;p

läste i sajjos blogg att en lärare läser din blogg? fyfan ;p haha.

2008-03-19 @ 21:44:54
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0