Onsdag - Godmorgon och hejdå

Godmorgon!

Jag och Jessica vaknade vid kvart i tio. Tänkte först snooza en stund, men ingen utav oss orkade dt, så vi klev upp istället. Så på denna korta stund vi varit vakna så har vi inte hunnit göra någonting. Mahah! Eller jo, jag har noppat mina ögonbryn, men icke mer än så.

Idag skall jag klippa mig. WIHO! Pappa gav mig lite money till dt igår, men då måste jag klippa mig på Alexis i Tumba. Men men, klippa som klippa. Så idag kommer jag vandra runt i Tumba med en lugg som frilla. Tror ni dt kommer bli snyggt?

Men nu tjatar Jessica om frulle, så dt är väl dags att gå ner och mata henne. Meheh.. Dt kommer inte bli fler blogginlägg förens på Söndag. Jag hoppas ni kan stå ut, haha. Ha en fortsatt trevlig vecka ialla fall!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0