Onsdag - Min dag

Tjoho!

Sitter här vid pappas laptop och sjunger lite till Metallica. LOVE THEM! Mycket skönare vid pappas computer, då slipper man vara rädd för att allt man skrivit bara ska försvinna för att datan känner för att starta om sig själv. Har hänt ett antal gånger och jag blir jämt lika arg. Ibland märker jag när den är på väg att stänga ner sig själv, så då sparar jag inläggen i en mapp. Baha!

Tänkte göra som Sajjo och köra lite schema idag. Pallar inte sitta och skriva ner så mycket. Dt finns ingenting att säga om dagen.

Engelska - Kebo är ju som bekant nere vid basskolan, så vi hade gympa-Tina idag. Desstuom körde vi svenska istället för engelska, endast för att vi skulle få ha datasalen.
Idrott - HRL. Dt var så jävla roligt att sehur alla hoppade med kroppen varenda gång dt skulle tryckas i bröstet på dockan. Jag garvade fan ihjäl mig. Dt var skitäckligt att blåsa i munnen på dockan, uscha!
Lunch - Har jag nämnt att jag älskar fiskpanetter med filsås? Well, nu har jag dt. And today I was lucky! Dt vart fiskpanetter med filsås till lurre. Mumma med ett stort M!
SO - Vi fick reda på vem som vann grupp-tävlingen today. U-länder vs I-länder. Jag, Jytte och Carro var ett I-land and guess what? Vi vann! Haha, en liten 'Gott & Blandat'-påse. Och vi vann ganska så överlägset. 8600:- hade vi tillverkat varor av (orkar inte förklara, försök hänga med istället), medans den sugigaste gruppen låg på MINUS 650. BAHA!!
Mentor -
Tråkigt tråkigt tråkigt! Sa jag att dt var tråkigt?
NO - Björnen är som han är. Sedan fick vi även klippa en massa. Goshi ..
Finska - Tanten har problem. Hon kan inte ge ett häfte till mig där dt står om en konstert, bara en konsert, när frågorna sedan handlar om både en konsert OCH racing. Say what? Hur fan ska jag veta vad racerbanan heter? Jag har ju för i helvete läst om en jävla konsert! Sedan började hon tycka att hon och Christa var överlägsna och säga typ "Jaha, men jag och Christa får väl hjälpa dig med dom frågorna nästa gång. Christa har ju trots allt gjort dom. Och just dt, gör så här sm Christa har gjort. Christa har varit duktig!" Christa Christa Christa. GAAH! Visst, Christa är en av mina närmsta vänner och hon ÄR duktigt och jag ÄR glad för dt, men jag behöver inte höra dt hela tiden. Ialla fall inte från en lärare. Hon kanske ska fokusera på hur HON ska hjälpa mig. Inte jämföra mig med Christa.

That's my day. Händelserik? Niet! Funderar nu på hur jag ska tillbringa resten av kvällen. Vi är ju trots allt lediga imorgon. BAHA!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

Hahah aa gör en text så som Christa har gjort ;P

2008-03-13 @ 17:40:45

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0