Onsdag - O'boy

Har idag haft ett låååångt samtal med Kebo, min mentor. Mest om mina betyg men också om en del annat.Jg måste ändå säga att jag är djupt besviken på mig själv. Hur fan kan jag vara varnad i Franskan? Varför har mitt betyg i matte sjunkit? Och så dt där med NP i svenska.. Jag har gjort så himmla dåligt ifrån mig i skolan den senaste tiden. Usch, jag hatar mig själv och mina prestastioner i dessa lägen. Blä för Sussu!

Chimay ligger här bredivd mig på skrivbordet. Jepp, på alla papper och på skrivaren. Spläsch Bom bara! Hon är så söt, jag önskar nästan att jag hade haft en kamera så att jag hade kunnat visa er. Jag har ju en kamera, men jag orkar inte gå upp för att hämta den. Skriver nämnligen från papis laptop.

Idag är dt finska. Jag är väldigt ledsen ifall inte finska-tanten fått mina läxor, men då är dt illa fall inte mitt fel. Jag har ju skickat dom och om dt sedan är så att posten varit slarvig, ja.. What to do?

Nej, om jag kanske skulle ta och käka någonting. Yoghurt, mackor och juice kanske? Ja, dt får väl bli dt. Är himmla sugen på gårdagensrätt, men finns icke alla grejor till dt. För den som undrar så var jag kreativ och köpte taco-bröd, creme fraishe 'tomat och basilika' och sallad, stekte kyckling vi har hemma och så fixade jag även ihop en egen sås. Detta i en röra var mumma! Ett bra tips till alla där ute som är lika lata som jag. BAHA!

Juste, innan jag avslutar detta så vill jag säga en grej : FÖRLÅT! Ja, inte till alla kanske men ialla fall till alla som jag på något sätt eller vis kränkt i mina inlägg. Men jag måste ändå säga att jag står fast vid mina åsikter och kommentarer, men för att visa lite mogenhet så sa jag förlåt. Och för att jag inte vill uppfattas som en kränkande människa, utan som en människa med många åsikter om allt och ingenting. Fine?

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Oh fan va gott det lät med kycklingröra :P Haha
Kränkta av din blogg? WTF? No comments på den helt enkelt! ;)

2008-03-19 @ 15:22:43
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0