Onsdag - Schemat

Schema form nu :

Engelska - Vi hade läxförhör som skulle göras två och två. Jag och Sada klarade fem meningar och tio var på gränsen till godkänt. HAHA, vi suger! Sedan skulle vi välja en bok som vi ska läsa. Självklart är boken på engelska. And you know what? Vi har FYRA lektioner på oss. Shises..

Idrott - 'Inställt' för att vi hade HLR. Men denna dag hade A-klassen dt, nästa Onsdag är dt våran tur. Uhu.. Vi fick en uppgift att fixa istället. Plättlätt var den, BAHA!

Lunch - Mumma säger jag till maten, men dt kanske jag alltid gör? Nej, men skolans mat brukar faktiskt vara ätbar. Dt är alla bortskämda ungar som äter där och säger att den är äcklig. Sure, jag håller med dom ibland. Brosk- och fettklumpar är inget man föredrar i en pyttipanna, men men..

SO - Dugligt. Vi gick igenom någonting som jag inte kommer ihåg vad dt var.

Mentor - Vi ska samla in pengar med klassen igen. Kul va?

NO - Björnen är ju som han är. Han kallade Jytte för älskling idag. Mahah! Ska man lida med eller åt Jytte? Sedan kom han även med dt gamla och tråkiga skämtet om mammutar. Och så hans historier. Idag tror jag att dt var någon om urin och hö och att dt tillsammans bildar basilusker. Var dt så? Nej, jag vet inte. Vi slutade någon minut senare, ändå lät dt på honom när vi började att vi skulle få sluta mycket tidigare. Uhu..

Sedan tog jag cp-bussen med Bellan. Hämtade min moppi som stått där över natten. Jag måste säga att Bellan är skit-komisk när hon ska hantera moppar. Ialla fall min moppe. Ja, hon fick göra dt mesta, dels för att hon skulle få öva lite tyckte jag, och dels för att den stod inne vid hennes inhägnad. Svårt att förklara med så var dt. Dt kommer se kul ut när hon ska börja trixa med sin egna moppe, haha! Förlåt Bellan xD

Nej, nu ska jag se på tv. Jag börjar bli sjuk. Inte undra på att jag varit sugen på godis. Åh, trösta mig. Och hämta potatissalladen ur min kyl and give it to me!!! BAHA!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

haha jag hade björn i matte förut, shit asså ;p haha, kan man vara med vimsig än vad han är?

2008-03-05 @ 16:31:43
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: JYTTE

Min darling Björn ;)

2008-03-05 @ 22:00:30
URL: http://jytte.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0