Söndag - Dagen efter

image479


Yes, överskriften has it. Idag är dt dagen efter och visst känns dt lite segt, men dt är inte så farligt. Var ju som bekant hos Mikkis igår och dt var fan bästa kvällen hittills. Bellan åkte tyvärr hem, men Sofia kom, så vi var ändå fyra stycken. Ja, fyra låter ju inte så mycket, vilket dt inte heller är, men SHIT vad fyra tjejer kan göra mycket. BAHA! Jag blev nog mest alkoholpåverkad, fick ju till och med minnesluckor. Mikkis drack ingenting, men man märker ingen skillnad. Haha,sorry M! Vi dansade, körde öl-spelet, 'jag har aldrig' och så hånglades dt en del. WIERDOS! Jag skulle aldrig kunna hångla med girls i nyktert tillstånd, jag kan garantera er dt och att jag är helt och hållet in for boys. Men Mikkis satte upp en 'tävling' and I guess she lost. BAHA! Anyway, vid tre tror jag att vi somnade. Vaknade sedan vid halv elva av att Sofia snott täcket hon och jag delade när vi la oss ner. Busigt! Vid elva åkte jag hem. Dt är SÅÅÅ härligt att ta ut linserna och tvätta sig efter att man sovit över hos någon. Speciellt om man druckit. Bort bra, men hemma bäst. Inte för att dt stämmer till 100%, men ialla fall. Juste, jag skickade sms till Maski. Remember him? Han från Avesta. Jag skrev typ 'förlåt'. Whati? Sen hade jag skrivit typ 'Jjj' 'Blc' och typ 'Jag skickade ville han' eller nåt. Påverkad? Yes box!

Nu ska jag se på en massa teve. Har min läsk här som är GULDVÄRD dessa dagar. Skriver kanske senare.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha, låter kul :P
Ha en bra dagen efter ;)

2008-03-09 @ 16:55:39
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0