Söndag - En massa tv

Ja, nu sitter tv-nörden Sussu och kollar på NCIS. Jag älskar den serien, den är så otroligt bra gjord. Förutom att se på tv så sms:ar jag med Patrik. Han är så himmla bilkåt och gör inget annat än att fixa och mecka med sin lilla bil. Mahah!

Imorgon ska jag till Tumba för att träffa favorit-kusinen här i Sveadala, nämnligen lilla Jessica. Fick inte tag på henne tidigare idag, så jag måste ringa igen nu strax. Ja, vi borde ju bestämma när vi ska ses och så..

Nej, nu är dt att vända kosan till sängen igen. NCIS väntar och efter dt längtar jag till duschen.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Aah jag gillar också den serien! Alla CSI program gillas!

2008-03-23 @ 21:33:45
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0