Söndag - Imorgon

Patrik vägrar sluta sms:a med mig. Och eftersom att han ställer en massa frågor, så känner jag mig tvungen att svara. Mahah! Men, dt gör väl ingenting. Han håller mig sällskap, fast genom luren då.

Imorgon sticker jag till Tumba med ett bussen. Får driva min tid i tjugo minuter innan Jessica kliver av tåget. Får väl kolla lite på H&M tror jag. Ska ju trots allt shoppa loss i April. GAH, längtar! Ialla fall.. Imorgon.. Vi ska väl träffa Matte I think. Och hans kompisar. Spännande, har aldrig träffat dom förut. Knappt att jag träffat Matte, så.. Sedan skall jag sova där imorgon och från Onsdag-Torsdag. Sedan på Torsdag drar vi upp mot Avesta. Wiho, mitt lov kommer ju rocka. Haha!

Nej, nu ska jag säga hejdå till alla på msn. Bland annat den engelska James som pratar med mig. En riktigt söt prick dt där. Men men.. Jag skriver senare, för jag kommer inte kunna sova ännu.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Helena

Hoppas att du har haft en skön kväll!

2008-03-23 @ 23:22:35
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0