Söndag - Romeo & Julia

image509


Gosh, jag har ingenting att göra.
Sitter bara här och bläddrar igenom en massa musik. Patrik har fortfarande inte gett upp utan sitter och sms:ar mig stup i kvarten. Dt kommer inte heller någon bra film på tv. Funderade ett tag på att seriöst rulla igång 'Romeo & Julia'. Handlingen är den samma men denna film är i en nyare variant. Har ännu inte sett den, men den utspelar sig i en äkta betong-stad. Maybe New York?

Nej, suck.. Fortsätter jag så här kommer jag komma upp i listan på dom som är mest aktiva. Haha, hur skulle dt se ut? Näe, jag får väl hitta på nåt annat att göra, men jag kan nästan lova att ni inte kommer behöva vänta länge på nästa inlägg.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: TUMADRE

Godmorgon! :)
Hoppas du får en bra dag idag!

2008-03-24 @ 08:07:35
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha xD Du har lika kul som jag då :P

2008-03-24 @ 09:51:36
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0