Tisdag - Home sweet home

Här har dt inte blivit mycket bloggande. Har varken orkat eller hunnit. Har varit med Jessica hela dagarna så.. Och så har vi träffat Matte. En riktigt söt liten brunögd snubbe. Men nu anlände jag och Jessica hit för att sova. Men imorgon skall vi åka till Tumba igen. Ska vara med Matte då också. Tjatar jag? Well, Jessica gillar honom väldigt mycket och han vill träffa oss. Bättre förklaring tänker jag icke ge er.

Nej, om jag kanske skulle ta och försöka få tag på Matte nu då. Jag tjatar igen, mahah! Men dt är en grej vi ska fråga honom, så.. Juste, jag har köpt två par knästrumpor också. Haha, för den som undrade alltså. Men nu ska jag gå. Skriver kanske lite senare ikväll.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Matte hit och Matte dit ;) Hah anejdå jag bara skojjade!
hare bra!

2008-03-25 @ 17:54:31
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0